Pogoji poslovanja


Pogoji reklamiranja blaga Pri reklamaciji izdelka upoštevajte naslednja navodila in pravila:

 

  • Če se izdelek pokvari v garancijskem roku, pošljite e-pošto na: printerams@printera.si ali pokličite 040 531 075, da se dogovorimo za zamenjavo izdelka.
  • V primeru lažne reklamacije vam PRINTERA d.o.o. ne vrne izdelka ali kupnine izdelka. Ob predaji izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju!
  • Izdelek mora biti vrnjen skupaj z originalno embalažo.
  • Obvezno priložite račun (lahko je fotokopija). Pošta Slovenije bo prevzela vaš paket na dogovorjenem naslovu in ga po opravljenem servisu/zamenjavi dostavila nazaj.
  • Če je izdelek v garanciji, poštnino in stroške popravila/zamenjave krije prodajalec.
  • Reklamirani izdelek bo prevzela dostavna služba po naročilu s strani PRINTERA d.o.o.
  • Morebitnih samovoljno poslanih poštnih pošiljk na naš naslov ne bomo prevzeli. V tem primeru nosi stroške zavrnitve pošiljke kupec sam.
  • Prosimo, da pri reklamacijah upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo.
Želite več informacij? Nič lažjega!
Preko spletnega obrazca nam pošljite vaše povpraševanje ali pa nas pokličete na 040 531 075 in z veseljem vam bomo pomagali.